zondag 20 januari 2013

Alright kids!
Ten eerste:
We hebben jullie werk gezien en we zijn blij met jullie progressie en we hopen dat jullie zelf ook zien dat jullie met sprongen vooruit gaan.  Blijf zo doorgaan.

Ten tweede:
We hebben met z'n allen even overlegd over welke props we jullie het liefst zien maken.

Marijke: De destileer set met de tafel waar hij op staat (links onderin van je plaat), Probeer het een beetje origineel te designen.
Sytze: Bij jouw plaat zit rechts midden boven in een soort mechanische zon lichtbron, deze lijkt ons erg geschikt om uit te werken.
Justin: We willen een van de chemical tanks zien, die zijn met meest geschikte onderdeel uit plaat. Zorg wel dat het een interessante tank word.
Daphne: Een van de cranes. welke het word  mag je zelf weten, maar we willen je achtergrond verhaal terug zien komen in het ontwerp
Victor:  De kast in de muur waar al dat magische licht uit komt. Zonder de stoel en glow maar met boeken en verzamel objecten.
Bo: Voor jou word het de mixer uiteraard, maar blijf kijken naar je moodboard en kom met die 80's feel!
Joey: De holo tafel lijkt ons wel geschikt. Blijf goed naar nasa/cern kijken.
Yu: De time machine. Probeer het mechaniek goed uit te werken en zorgdat je ontwerp duidelijk zijn functie communiceert.
Arjen: Design een van de work benches en zorg dat hij vol ligt met tools en dat hij er gebruikt uit ziet.
Max: We zijn erg geïnteresseerd in de design console (die hele set-up met schermen en hologrammen) of de tafel waar de bot op gebouwd word, denk hierbij aan een hi-tech lifesupport system voor robots.
Jacqueline: Een fullblown workbench met tools en mechanica etc, dit kan dus een tafeltje zijn met dat wiel apparaat uit je paint ingebouwd.
Melissa: Een van de robot armen of de auto/powersource omdat je hier ook lekker veel kanten mee op  kan.

Veel succes,

-Vizteam

vaker douchen. ruim ook de hele kamer op en de afwas bij erik.  Wiet kopen voor daniel.
heeel veel geld.



4 opmerkingen:

  1. Ben ik bewust onthouden van kritiek op m'n werk en de keuze van mijn prop?
    Ik ga mijn environment vandaag afmaken.
    Vrijdag gewerkt, zaterdag hele dag huwelijks receptie in Antwerpen gehad en zondag ook gewerkt vandaar.
    Ik zou denken dat mijn prop het beste die laser/licht machine zou zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ik bewust onthouden van kritiek op m'n werk en de keuze van mijn prop?
    Ik ga mijn environment vandaag afmaken.
    Vrijdag gewerkt, zaterdag hele dag huwelijks receptie in Antwerpen gehad en zondag ook gewerkt vandaar.
    Ik zou denken dat mijn prop het beste die laser/licht machine zou zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aw snap, onze excuses!

    super-future-laser-licht-zwaarden-maak-machine ja dat klopt. Zorg bij deze prop voor een duidelijk verhaal. Communiceer goed wat deze machine is, wat hij doet, hoe hij werkt en hoe de interactie is tussen de bestuurder.

    BeantwoordenVerwijderen