donderdag 17 januari 2013

Work in Progress (victor)







Zit nog erg te kloten met die values enzovoorts. Maar vinden jullie de opzet wel ok of..?
Rechtsboven komt ook een nog een lichte lichtsource, een object dat een beetje een flauw gloed heeft.

Waar zou ik het meeste aandacht nog aan moeten besteden, op waardes en kleur na?


*UPDATE


Ik blijf een beetje deze richting ingaan, alle waardes een beetje blijven veranderen en kijken wat bevalt. Eerst alle waardes dus doen, en daarna in detailwerk gaan. (morgen denk ik)

1 opmerking:

  1. Nice! Hele vooruitgang weer. Pluspunt dat je focalpoint duidelijk is in deze paint.

    De trap helpt wel, ook het gevoel dat er meer is op een tweede verdieping, maar helaas moet ik er op blijven hameren. Een vierkant is geen interessante vorm, in deze versie heeft je kamer iets weg van deze hiervan.

    Ook zit de camera vrij dichtbij, wat helpt is om je paint te verbreden, en zo meer kijkruimte te bieden.

    Ik moet wel zeggen dat qua gevoel het eerste waar ik aan dacht een kinderkamer is, dat komt waarschijnlijk door de cartoonyness en de knuffeldieren die in de paint zitten :P misschien kan je nog wat agressievere magical items erin gooien, zwaarden enzo, of misschien wel wat wapenrekken.

    Waar je ook naar kunt kijken is constructie referentie, hoe is deze kamer gebouwd? Wat zou een interessante manier zijn om de support beams van de kamer zelf te laten lopen. Daarvoor kan je kijken naar middeleeuwse constructie.

    Vooral nu is het weer tijd om je moodboard erbij te pakken en dat je goed gaat kijken naar dit soort dingen.

    BeantwoordenVerwijderen