donderdag 17 januari 2013

WIP 3 (Victor)







Ik ga nog rechts in beeld een tunneltje maken om de ruimte een beetje op te breken, want ik had moeite om halverwege nog de geometrie van mijn kamer helemaal om te gooien.

Heb al een beetje detailwerk erin gegooid. Wil nog een soort van wapenrek inderdaad erin doen want ik was ermee eens dat het er een beetje passief eruit ziet nu. Ik had in mijn hoofd dat hij ook dingen ging verzamelen die geen magische waarde hebben, maar dat hij er zo mee geobsedeerd was dat hij het toch zo zag. BV: dat een kind een beer knuffelt en daar blij van word en dat hij dat weer ziet als een magische reactie, of een bonsai boompje die natuurlijk klein is verdenkt hij weer van magische krachten. Links dacht ik dan de echte gevaarlijke en rechtsboven de gekke objecten die hij soort van teveel heeft.

Dus: Ga nog een paar wapens en gevaarlijke objecten erin painten, blijf de details verfijnen, de muur textuur er nog in painten, de steunbalken van de kamer.

Zijn jullie er dan mee eens als ik overga in kleur?


*UPDATE




Ga nu over in kleur anders haal ik het denk ik niet. Ik zou graag nog uren eraan werken maarja deadlines hè. Is die trouwens om 00:00? Of gewoon voor de les, anders blijf ik er nog even aan werken.

1 opmerking:

  1. post maar om 0:00 wat je dan hebt, maar we vinden het niet erg als je daarna nog doorwerkt! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen