donderdag 17 januari 2013

(Nog steeds) Work In Progress (Arjen de Haan)

Ik kan wel wat instructies gebruiken.

Ik probeerde iets te snel in Photoshop te springen, dus ik ben even teruggegaan naar Sketchup om mijn gebied iets beter uit te werken. Ik heb wel moeite om de sfeer van mijn moodboard neer te zetten in Sketchup, dus ik ga proberen voornamelijk de basis goed te krijgen zodat ik in Photoshop alles iets mooier kan uitwerken.

Ik probeer het iets meer op een glasblazerij te laten lijken. Ik heb ook de hele boel nog iets hoger gemaakt voor dat "indrukwekkende" gevoel. De rode cirkel is de glasblazers-oven, maar dat is wat moeilijk aan te geven zonder licht.


Mijn "hemelse glasblazerij" is ingehouwen of gebouwd in een berg. De "open" gebieden waar geen muren zitten zouden dan de gebieden zijn waar je in kan kijken als je naar de berg zou kijken.


Vooral de architectuur kan nog wel wat werk gebruiken, maar ik schijn vaak ruzie te krijgen met Sketchup en ik ben doodsbenauwd dat mijn tijd op raakt. Wat kan er vooral nog beter aan mijn Sketchup model, en vanaf welk punt kan ik het best in Photoshop gaan werken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten